Vi har flyttat

Hej,

Long time no talk,
Det har varit otroligt stressigt här i våran familj den senaste tiden. Både Oskar och jag har haft våra examer och så har vi oxå flyttat hus. Examerna är nu över sedan förra veckan och vi har nu precis flyttat in i vårt nya hus. Det är ett jätte gulligt hus och det är mycket mer mysigt en det andra. Och sedan när vi kommit hem från vår Sverige resa så ska vi oxå skaffa en katt, som jag alltid velat. Super!

Som sagt, vå sticker hem till Sverige om två veckor, och stannar där i tre veckor. Jag ser så sjukt mycket fram till dess eftersom jag inte varit hemma i Sverige sedan vi flyttade hit till Austrlien (tre år sedan). Få träffa familjen och alla kompisarna. Sedan är det ju oxå sommar i Sverige när vi kommer hem så vi slipper det kalla vädret som vi har just nu i Australien. Skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0