Oskar is home

Another day,

Imorse gick vi (hela familjen) upp klockan 7.10 för att åka och hämta oskar på flygplatsen. MEN hans flyg hade kommit 50 minuter för tidigt så vi var försenade.... så vi fick rusa till Claire och hämta upp henne för hon ville ju oxå följa med, och sedan var det kö i trafiken för det var en onsdagsmorgon, så vi vart ganska försenade, men det gjorde inget. När vi kom fram fick vi se Oskar stå där UTAN hanns röda dunjacka och istället med solbrillor och shorts (han hade tydligen bytt klädsel i Filipinena när jag sa till honom igår att det var 26 grader i Melbourne). Vi satte oss i bilen och vi pratade hela vägen hem. Men det första som jag gjorde var och checka så att han hade fått med sig karamellkungen godiset hem utan att det fastande i tullen, och det hade han! YES, what a relief!

När vi kom hem fick jag fixa frukost till både Oskar och Claire för dom båda var hungriga. Sen så la dom sig båda och slockna i sängen typ 7 timmar, dom var sååå himla trötta, jag menar oskar hade flygit i 40 timmar nästan.

Jag, mamma och pappa har varit och kollat på hus idag, och vi hittade världens finaste hus, jag älskar det och är kär i det. Det byggdes klart precis innan jul och väntar på att bli hyrt av någon. Jag och mamma sa att pappa skulle fråga om vi kunde få hyra det men för ett lite billigare pris...

So, Welcome home Oskiipuzs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0