Sverigeresan 2010

Sverigeresan 2010 tar mig tillbaks till minnen som suttit ingrodda länge i hjärtat, att få se allt som man har haft nära och kärt till hjärtat när man varit liten. Här kommer lite höjdpungter på resan:


Första dagen, Sill och köttbulls lunch


Hemma hos Evers- Årets sommarbild, tagen av mig!


Ganska svenskt om du frågar mig- Rött hus, Svergie flagga, Björk,
sjö, grönska och sommar sol.


Sommaräng och promenad


Midsommar firande


Marie 35 års födelsedag :)


Mor och dotter


Svenskt- Cykeltur imellan sädesfälten


Jag hade stått ut i TRE år utan kanarellmackor.


Gud så vacker graven blev


Gullegoss


Raggmunk lagas


Sommarbild


En sådan bild blir man så glad av


fint


Westmans


Tilda och jag


Dessa är en duns goa people


jodå, Svänga förbi Tullen var med på 'att göra listan'


Hallå där


haha, bilden säger allt.

  
De tre jordgubbsplockarna.


Yes, nu liras det minigolf.


fint


är vi släkt eller?


Cykeltur till slussen


Se upp för blekfisar i Karlsby!


Jag säger bara en sak, VI SIMMADE TILL KLIPPOR OCH SOLADE, det kallar jag sommar!

Diggiloo med farmor
shit bra!



Titta på denna film farmor (alcasar tjejen som säger 'gunga nu för fan!' är med)
haha

Diggiloo var så kul, tack för en underbar kväll farmor.




Ett stycken kusin träff


Candy king goodis.



Hej då Sverige, vi ses igen nästa år!
bajs


Kommentarer
Postat av: Desperate Housewives-bloggen

Tess från Alcazar gör verkligen den där scenen jättebra! =)



Och förresten, jag är inte säker på att det kommer en säsong 8 av DH. De har bara kontrakt till säsong 7 än sålänge, men man kan ju bara hoppas på ännu en säsong! =)

2010-09-17 @ 22:01:17
URL: http://fairview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0